dwumas to koszt 900-1200zł a wymiana to okolo 300zl. Feuvert omijalbym z daleka, raz mi wymienili dobra czesc na nowa mimo moich rad co moj samochod boli ( to byla wtedy astra G z padnieta skrzynia), na niczym sie nie znaja... To moje przykre doswiadczenia z Feuvert na Pradze Poludnie. Zglos sie do robekcool on ci dobierze odpowiednie czesci i zrobi za normalne pienidze. Ja u niego robilem jedna rzecz i moge go smialo polecic
Skoda Superb 2009r 2010 r
Zwiń
X
-
Skoda Superb 2009r 2010 r
Panowie,
Nosze się z zamiarem kupna Skody Superb, roczniki 2009 2010 w automacie.
Moje pytanie do was: Jaki silnik jest najlepszy i co warto wybrać ?
Jeżdzone będzie w 90% przypadków w mieście i tryb jazdy nie będzie raczej pozwalał na regularne wypalanie DPF-a. Wieć kierunek ku benzynie, ale który silnik benzynowy radzi sobie przyzwoicie i jest godny polecenia ?
Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Bartek------------------------------------------------------
1.9 TDI 110 KM SLX /2000r Srebrny Hatchback
President Johnny II na pokładzie
-
-
Zamieszczone przez SpendraJeżdzone będzie w 90% przypadków w mieście i tryb jazdy nie będzie raczej pozwalał na regularne wypalanie DPF-a.
Komentarz
-
-
Ja nie polecałbym, do miasta, również tego ostatniego, czyli 3,6 V6. Superb z tym silnikiem pali gigntyczne ilosci paliwa. W mieście jest to ok. 16-17 l na każde 100 km.
Chyba takim złotym środkiem będzie 1.8 TSI. Silnik który jest wystarczająco mocny i w dodatku cholernie elastyczny. Zapewnia więc dobre osiągi, a przy tym spalanie jest dość niskie.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigJa nie polecałbym, do miasta, również tego ostatniego, czyli 3,6 V6. Superb z tym silnikiem pali gigntyczne ilosci paliwa. W mieście jest to ok. 16-17 l na każde 100 km.
1.8TSI pali od 9l, 2.0TSI od 10l dokladajac DSG to mamy +1l. Do tego mamy auto 4x4 wiec to tez za darmo nie wozi sie pod samochodem.
Przyklad kolegi Rezona ktory ma to wykastrowane 1.8TSI 4x4 i przy niezbyt lekkiej nodze po miescie to ~11l, a srednio ma 9,2l. Jakby dodac DSG to 10l przekraczamy w oka mgnieniu.
Obstawiam ze taki 1.8TSI DSG 4x4 palic bedzie 12l, to 4l wiecej przy silniku 2 razy wiekszym jakim jest 3.6 to duzo :twisted: Szkoda ze to jest ten syf FSI pod maska, gdyby to byly stary wielopunkt to na gazie to auto kosztowaloby mniej niz 1.6TDI w manualu i osce :lol:
U nas 2.0TDI 170 (obecnie ~200)KM z DSG pierwsze 1,5 roku przejezdzil po miescie i w trasie. Nic z DPFem sie nie stalo. Pod koniec gwarancji padl czujnik do DPFa :lol: Od tego czasu nic, ale auto ma az ~70kkm. Wiec tyle w kwestii DPFa. Po miescie na krotkich odcinkach pali do 11-12l. W trasie jezdzac normalnie 6-7l. Ponoc da sie ponizej 5l 8)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftPrzyklad kolegi Rezona ktory ma to wykastrowane 1.8TSI 4x4 i przy niezbyt lekkiej nodze po miescie to ~11l, a srednio ma 9,2l. Jakby dodac DSG to 10l przekraczamy w oka mgnieniu.
Obstawiam ze taki 1.8TSI DSG 4x4 palic bedzie 12l, to 4l wiecej przy silniku 2 razy wiekszym jakim jest 3.6 to duzo Szkoda ze to jest ten syf FSI pod maska, gdyby to byly stary wielopunkt to na gazie to auto kosztowaloby mniej niz 1.6TDI w manualu i osce
Spokojnie można przyjąć moje zużycie jako adekwatne i do DSG. Raczej większości osób będzie palił mniej :twisted:
.Zamieszczone przez Maicroftd tego czasu nic, ale auto ma az ~70kkm. Wiec tyle w kwestii DPF
Komentarz
-
Komentarz